خدمات مدیریت پروژه دواپس

موفقیت پروژه‌های آی‌تی خود را بیمه کنید.

برنامه ریزی دقیق، مدیریت پیچیده پروژه فناوری اطلاعات و نقاط عطف کلیدی پروژه تضمین می کند که پروژه های آی‌تی با موفقیت و به موقع تمام می شوند.

با خدمات مدیریت پروژه دواپس و خدمات مشاوره پروژه دواپس‌لند، می‌توانید استراتژی‌های تکنولوژیکی مختلف را ارزیابی کرده و آنها را با فرآیندهای کسب‌وکار خود هماهنگ کنید.

دواپس لند از طرح‌های IT شما با برنامه‌ریزی معماری و عملیاتی و اجرای زیرساخت‌های شما در فضای ابری یا On-premise پشتیبانی می‌کند. دواپس‌لند بهترین راه حل های فناورانه شما را یافته و با یک استراتژی توسعه نرم افزار، بهره وری کسب و کار شما را افزایش میدهد.

خدمات مدیریت پروژه دواپس
خدمات ابری
خدمات ابری مدیریت پروژه دواپس 

انتقال زیرساخت فعلی شما به ابر مزایای زیادی دارد: مقیاس پذیری، قابلیت اطمینان، امنیت و مقرون به صرفه بودن. شما می توانید کسب و کار خود را به صورت پویا رشد و توسعه دهید و فقط برای منابعی که مصرف می کنید هزینه کنید.

خواه صرفاً در نظر داشته باشید که چگونه از قابلیت‌های ابری برای کسب و کار خود بهره ببرید یا یک ابر با تجربه در تلاش برای بهینه‌سازی زیرساخت و کاهش هزینه‌ها باشید، دواپس لند می‌تواند به شما در تعریف و اجرای استراتژی ابری خود کمک کند.

خدمات مشاوره ابری ما شامل اجرای بهترین شیوه‌های امنیت ابری، حاکمیت و انطباق است.

مزیت‌های برون سپاری خدمات مدیریت پروژه های دواپس

انعطاف پذیری

تخصص ما به رونق کسب و کار شما کمک می کند، زیرا ما با نیازها و دامنه سازمان شما سازگار می شویم.



تجربه و تخصص

خدمات پروژه ما از طریق تجربه طولانی و تخصص بالا با بهترین شیوه های صنعت شما سازگار است. از طریق همکاری و مجموعه ابزارهای اثبات شده، کسب و کار شما از راهنمایی اختصاصی و شخصی سود می برد.

مشارکت استراتژیک

به رهبری متخصصان مجرب خدمات پروژه IT، ما درک عمیقی از ماموریت، فرآیندهای تجاری و صنعت خاص شما به دست می آوریم تا کارایی را افزایش داده و به شما در موفقیت کمک کنیم.



خدمات مدیریت پروژه دواپس در دواپس لند

خدمات مدیریت پروژه دواپس چیست؟

بیایید نگاهی عمیق‌تر به خدمات مدیریت پروژه دواپس در دواپس‌لند داشته باشیم. در ابتدا باید در نظر داشته باشیم که خدمات مدیریت پروژه دواپس بخشی از خدمات دواپس میباشد. مشابه مدیریت پروژه سنتی، خدمات مدیریت پروژه DevOps مستلزم تخصیص وظایف و مدیریت جدول زمانی برای کمک به یک تیم برای رسیدن به یک هدف کلی است.

مدیر پروژه یک استراتژی برای ادغام تیم های سازمان در یک محیط مشترک و مشارکتی طراحی می کند. این شامل جذب تیم هایی مانند توسعه دهندگان، طراحان و کارکنان عملیات در یک محیط DevOps تعیین شده است. آنها همچنین می توانند اثربخشی تیم DevOps و فرآیندهای آن را با معیارهای DORA اندازه گیری کنند. این به تیم های شرکت کمک می کند تا انگیزه های یکدیگر را درک کنند و با هدف مشترک خود در بهبود سرعت و کیفیت تولید همسو بمانند.

خدمات مدیریت پروژه دواپس DevOps برداشتی متفاوت از مدیریت پروژه سنتی است. این شامل اتخاذ یک رویکرد “CI/CD” است که به عنوان یکپارچه سازی مداوم و تحویل مداوم نیز شناخته می شود، که هدف آن ایجاد یک چرخه مداوم از توسعه و انتشار نرم افزار است. این رویکردی است که بیشتر بر روی بهینه سازی فرآیند متمرکز است تا یک هدف نهایی محدود.

چرا خدمات مدیریت پروژه دواپس مهم است ؟

خدمات مدیریت پروژه دواپس به همان دلایلی مهم است که شما برای هر تلاش تجاری به مدیر پروژه نیاز دارید. مدیران پروژه DevOps به اطمینان از رعایت جدول زمانی کمک می کنند. آنها طراحی پروژه را ارزیابی می کنند، در مورد نقاط عطف تصمیم می گیرند و وظایفی را به اعضای تیم اختصاص می دهند. آنها حتی می توانند ارزیابی کنند با مدیر پروژه DevOps، هدف کلی یک رویکرد DevOps، که ادغام تیم ها از توسعه و عملیات است، محقق می شود.